15 Ağustos 2011 Pazartesi

yoğurtlu deniz börülcesi salatası

Merhaba; arkadaşlar sizlere Didim'den güzel lezzetli tatlarla geldim. Bir mavişehir pazarı var ki harika ne ararsan en tazesi var. Biz kaldığımız sürece her gün gidip sebzemizi taze taze aldık ve taze taze de yedik. Hepsi çok güzeldi.


Pazarda deniz börülcesini görünce hemen aldım. Nasıl yaptığımı kısaca tarif edeyim. Çok kolay önce güzelce yıkayıp, kaynar suya attım ve on, onbeş dakika haşladım. Biraz soğuyunca, kızım merve'yle başına geçip bir güzel ayıkladık çok kolay köklerinden tutup aşağıya doru sıyırıyorsunuz ve yemyeşil börülceyi ister sarımsaklı ekşili salata isterseniz yoğurtlu salata olarak yapabilirsiniz ben ikisini de yaptım harika oldu. (Aman haşlarken içine tuz koymayın. Çünkü tuzlu bir sebze)

Ekşili sarımsaklı salatası nefis oldu.

Sarımsaklı yoğurtlu salatası da harikaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder